Урок 1
Поняття комп’ютерної графіки
1. Завантажити растровий графічний редактор Paint Пуск Þ Усі програми Þ Стандартні Þ Paint 3. Розфарбувати малюнок різними кольорами, використовуючи як основні, так і додаткові кольори палітри4. Зберегти малюнок Меню Þ Зберегти як Þ у вікні збереження файлу відкрити вміст папки: D:/school/6 А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 1/ Задайте ім’я файлу Вправа 1_Власне прізвище Натиснути кнопку Зберегти 6. Встанови за допомогою інструмента Вибір кольору колір кожного недофарбованого елемента зображення та розфарбуй малюнок за допомогою інструмента заливка.7. Зберегти малюнок з ім’ям Дача_Власне прізвище D:/school//6 А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 1/ 8. Визнач, як можна для малювання застосувати колір, якого немає в наборі на палітрі. Для цього клацни на кнопці Редагування кольорів у правій частині палітри 9. У вікні Редагувати палітру обери колір у великому квадраті, розташованому у правій частині вікна. Послідовно натисни кнопку Додати до набору та кнопку ОК. Визнач, де буде відображений новий колір на палітрі.
1. Завантажити растровий графічний редактор Paint
Пуск Þ Усі програми Þ Стандартні Þ Paint
3. Розфарбувати малюнок різними кольорами, використовуючи як основні, так і додаткові кольори палітри
4. Зберегти малюнок
Меню Þ Зберегти як Þ у вікні збереження файлу відкрити вміст папки:
D:/school/6 А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 1/
Задайте ім’я файлу Вправа 1_Власне прізвище
Натиснути кнопку Зберегти
6. Встанови за допомогою інструмента Вибір кольору колір кожного недофарбованого елемента зображення та розфарбуй малюнок за допомогою інструмента заливка.
7. Зберегти малюнок з ім’ям Дача_Власне прізвище
D:/school//6 А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 1/
8. Визнач, як можна для малювання застосувати колір, якого немає в наборі на палітрі. Для цього клацни на кнопці Редагування кольорів у правій частині палітри
9. У вікні Редагувати палітру обери колір у великому квадраті, розташованому у правій частині вікна. Послідовно натисни кнопку Додати до набору та кнопку ОК. Визнач, де буде відображений новий колір на палітрі.
Урок 2
Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень
Урок 5
Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Операції над об’єктами та групами об’єктів.
Урок 6
Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота 2. «Створення векторних зображень».
Scratch онлайн
Алгоритми та програми
Завдання3.1.2.flv
Завдання 3.1.3
Завдання3.1.4.flv
Віхола
Пішохід
Термінал
Пінгвін
Cлон
Завдання 3.1.3
Завдання3.1.4.flv
Вкладені цикли з передумовою і лічильником
Складіть аналогічний проєкт (під час малювання зірки потрібно здійснювати поворот на 144 0 за годинниковою стрілкою.
https://drive.google.com/file/d/0B4UFnhD6Y5P8a3QxNm0xVEdEaE0/viewВіхола
Пішохід
Термінал
Пінгвін
Cлон
Практична робота №6. Розв'язання задач, які передбачають програмну обробку події.
ЗавданняПрактична робота №7. Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження.
Комп'ютерні презентації
Завдання:
Немає коментарів:
Дописати коментар