6 клас

Урок 1 

Поняття комп’ютерної графіки











1.     Завантажити растровий графічний редактор Paint
Пуск Þ Усі програми Þ Стандартні Þ Paint
2.     Відкрити у графічному редакторі файл Вправа 1
3.     Розфарбувати малюнок різними кольорами, використовуючи як основні, так і додаткові кольори палітри
4.     Зберегти малюнок
Меню Þ Зберегти як Þ у вікні збереження файлу відкрити вміст папки:
D:/school/6 А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 1/
Задайте ім’я файлу Вправа 1_Власне прізвище
Натиснути кнопку Зберегти
5.     Відкрити у графічному редакторі файл Дача.
6.   Встанови за допомогою інструмента Вибір кольору колір кожного недофарбованого елемента зображення та розфарбуй малюнок за допомогою інструмента заливка.
7.     Зберегти малюнок з ім’ям Дача_Власне прізвище
D:/school//6 А(Б) клас/Власне прізвище/Урок 1/
8.     Визнач, як можна для малювання застосувати колір, якого немає в наборі на палітрі. Для цього клацни на кнопці Редагування кольорів у правій частині палітри
9.     У вікні Редагувати палітру обери колір у великому квадраті, розташованому у правій частині вікна. Послідовно натисни кнопку Додати до набору та кнопку ОК. Визнач, де буде відображений новий колір на палітрі.

Домашнє завдання:
Опрацювати матеріал уроку.
Розфарбувати малюнок Рушник


Урок 2

Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень

Урок 5

Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Операції над об’єктами та групами об’єктів.









 

Урок 6

Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота 2. «Створення векторних зображень».

Практична робота2
Практична робота 1











Scratch онлайн



Алгоритми та програми

Завдання3.1.2.flv

Завдання 3.1.3
Завдання3.1.4.flv

Вкладені цикли з передумовою і лічильником

Складіть аналогічний проєкт (під час малювання зірки потрібно здійснювати поворот на 144 0 за годинниковою стрілкою.
https://drive.google.com/file/d/0B4UFnhD6Y5P8a3QxNm0xVEdEaE0/view

Віхола
Пішохід
Термінал
Пінгвін
Cлон

Практична робота №6. Розв'язання задач, які передбачають програмну обробку події.

Завдання

Практична робота №7. Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження.


Комп'ютерні презентації

Завдання:
Пункт 2.4

Практична робота 4


Практична4.pptx
Ріпка




  


Немає коментарів:

Дописати коментар