Дистанційне навчання на період карантину з 12.03.2020 р. по 22.05.2020р.
Тема 5. Текстовий редактор.
Переміщення в текстовому документі
Завдання
Створіть текстовий документ, в якому напишіть листа вашому вчителю з розповідью про своє захоплення під час карантину.
Редаування та форматування текстових документів
Завдання
В раніше створеному документі відформатуйте текст: застосуйте різні шрифти, колір шрифту, розмір шрифту, йоо накреслення (жирний, курсив або підкреслений), вирівнювання тексту.
Таблиці в текстовому документі
Завдання
Створіть таблицю за зразком у цьому відео: "Пори року"
Завдання
Створити макет майбутньої презентації "Мій розклад дня на період карантину"
Середовище створення комп'ютерної презентації
Завдання
За макетом, який ви створили у попередньому завданні, створити комп'ютерну презентацію "Мій розклад дня на період карантину"
Переміщення слайдами комп'ютерної презентації
Завдання.
Створити презентацію, запропоновану у відео.
Створіть текстовий документ, в якому напишіть листа вашому вчителю з розповідью про своє захоплення під час карантину.
Редаування та форматування текстових документів
Завдання
В раніше створеному документі відформатуйте текст: застосуйте різні шрифти, колір шрифту, розмір шрифту, йоо накреслення (жирний, курсив або підкреслений), вирівнювання тексту.
Таблиці в текстовому документі
Завдання
Створіть таблицю за зразком у цьому відео: "Пори року"
Тема 6. Комп'ютерні презентації
Завдання
Створити макет майбутньої презентації "Мій розклад дня на період карантину"
Середовище створення комп'ютерної презентації
Завдання
За макетом, який ви створили у попередньому завданні, створити комп'ютерну презентацію "Мій розклад дня на період карантину"
Переміщення слайдами комп'ютерної презентації
Завдання.
Створити презентацію, запропоновану у відео.
Тема 4. Алгоритми та виконавці
Логічне слідування
Потренуйся складати алоритми для виконавця бджола
https://studio.code.org/s/course2/stage/13/puzzle/1
https://studio.code.org/s/course2/stage/13/puzzle/1
Немає коментарів:
Дописати коментар